Lukket

Redaktør: Generelt sektion moderator

Lukket

Indlægaf Spectral_Lynx » 13. mar 2010, 01:06

I går sad jeg og skrev en ret lang salgsliste, hvilket tog mig et par timer, og da jeg trykkede "udfør" (eller måske var det "vis prøve"), stod der pludselig at jeg skulle være logget ind for at kunne skrive indlæg. Pokkers, det troede jeg egentligt at jeg var, men ok- jeg kan have glemt det... nu har det lige gentaget sig, og denne gang er jeg 100 pct sikker på at jeg var logget ind, og der er ingen måde jeg kan finde frem til det skrevne igen... what the... you know the rest! Jeg er mildt sagt utilfreds med dette, og vil udelukkende skrive små indlæg i købsrummet fremover! Er der andre der har haft samme oplevelse?

Lynx
Sidst rettet af Spectral_Lynx 15. apr 2010, 22:24, rettet i alt 1 gang.
Spectral_Lynx
Elf High Priest
Elf High Priest

Re: what the F**K???

Indlægaf pasztor » 13. mar 2010, 01:21

som jeg altid gør. copy paste, altid altid det man har skrevet inden man poster det hvis det fylder lidt. der er altid, server has timed out, du er ikke loged ind osv osv osv.... så det er det eneste jeg kan sige....

eller lav det i word og klip det ind.
reg nr: 0144

konto nr: 5365436462

Bank : Nordea
Brugeravatar
pasztor
Old Vivid Spellcaster
Old Vivid Spellcaster

Geografisk sted: Rødovre

Indlægaf Spectral_Lynx » 13. mar 2010, 06:33

Jeg takker ærbødigst pasztor for det hurtige svar, det var da rart med en forklaring...
mvh Lynx
Spectral_Lynx
Elf High Priest
Elf High Priest

Indlægaf Reinerdrengen » 13. mar 2010, 11:27

Du kan også gøre følgene når der står du ikke er logget ind tryk på tilbage knappen i øverste hjørne af internettet...

Og kopier så det du har skrevet log dig ind og vupti sådan!

(Har selv prøvet det...)

René...
Brugeravatar
Reinerdrengen
Elf High Priest
Elf High Priest

Indlægaf Spectral_Lynx » 13. mar 2010, 14:32

Takker igen for responsen. Måske man burde gøre opmærksom på problemet, måske under regel-sektionen, så risikoen for at andre også kommer ud for det mindskes om ikke andet. Mht til min egen ulykkelige oplevelse mener jeg helt klart at nogen herinde bør sælge mig 3 nm Juzam Djinns for at genoprette den gode stemning (se mit indlæg under købssektionen)!

mvh Lynx
Spectral_Lynx
Elf High Priest
Elf High Priest

Indlægaf Necromaniac » 15. mar 2010, 17:22

Jeg har i sin tid været ude for det samme, og det er da irriterende. Men det har noget at gøre med sikkerhedsindstilinger. Om det er på Inferno eller en defaultindstilling på computeren kan jeg ikke huske. Man logges automatisk ud efter en forudbestemt tidsperiode uden aktivitet (at skrive uden at udføre er ikke aktivitet).

Så det er faktisk ikke en fejl, men en funktion der har til formål at øge sikkerheden. Man lærer det på den hårde måde. Meget lange tekster bør skrives offline eller gemmes undervejs.

Edit:
Man kunne muligvis godt fine et sted at gøre opmærksom på det; Men formålet skulle udelukkende være at kunne sige "Det står jo lige der!", for der er vist aldrig nogen der gider læse mere end hvad der er tvingende nødvendigt for at komme i gang.
Play the Didgeridoo!
Brugeravatar
Necromaniac
Summon Moderator
Summon Moderator

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Felix » 15. apr 2010, 12:23

det er vist ikke en instilling på inferno, idet jeg flere gange har været logget ind i maange timer ad gangen.

men jeg tager altid copy+paste backup, idet der altid kan gå et eller andet galt, fx at man randomly mister internetforbindelsen etc.
Brugeravatar
Felix
I´m the Solution
I´m the Solution

Geografisk sted: Århus

Re: Lukket

Indlægaf Clif4D » 22. jun 2010, 22:12

Det må da også siges at være et godt råd med en Ctrl+A, Ctrl+C inden du trykker videre, uanset hvor på internettet du vil skrive længere beskeder, om det så er inferno, gmail eller whatever :)
Clif4D
Dark Sorcerer
Dark Sorcerer

Tilbage til Ris - ros