Hmm, nu er jeg ikke noget vintage orakel, men mit bud vil dog være, at det er for langsomt.
TezzVault og TPS undisrupted går jo altid af senest tur to ... og meget ofte tur 1.
Mono Black Suicide kan kombinere Chalice og Null Rod med discard, for at holde modstanderen henne, men hvad det angår, har Goblins ikke rigtig noget af bydde ind med. Selv førnævnte deck kan næsten gå af hurtigere vha. f.eks. Necropotence+DRitual+Tutor+Will+Tendrils.
Hvis de blå deck ikke får storm-comboen op at køre, skulle jeg mene Goblins også har svært ved race Tinker-->Inkwell/Colussos.
Nu er det ikke noget jeg har testet, men kunne forestille mig, at også både Workshop Aggro samt Stax, kan lave lock down hurtigere, end Goblins kan få sin pseudo-combo op at køre.
EDIT: Indlæg #300 og så om vintage ... yeah!Necromaniac skrev:Jeg er tilfældigvis kommet i besiddelse af nogle food chains og nogle ringleaders. Jeg synes ikke jeg har hørt om decket længe. Er det helt dødt, og i så fald hvorfor? Fordi alle spiller Legacy?